2014. június 2., hétfő

Hagymás bab

Nagyon szeretem a Bud Spencer és Terence Hill filmeket és szerintem nem vagyok ezzel egyedül. Generációk nőttek fel a pofozógép és a szőke, kék szemű szívtipró filmjein, akiknek tradicionális étele a hagymás bab. Ez egy nagyon egyszerűen elkészíthető és laktató étel, mely nem igényli, hogy főzőmesterek legyünk. Véleményem szerint a receptet is úgy variálhatjuk, ahogy tetszik, ahogy ízlik. Én most így készítettem: 

  • Két konzerv bab( az egyik chilis)
  • Két nagy fej vöröshagyma
  • Egy fokhagyma
  • 10 dkg Parasztkolbász
  • Bors

Nem raktam bele szalonnát, tudom sokan azzal készítik,de most nekem ehhez volt kedvem. Ezért mondom, hogy bárhogy variálható. Én azért szeretem kolbásszal, mert ad egy füstös, erőspaprikás ízt. 
Az elkészítésről annyit, hogy miután a kolbászt egy kicsit megsütöttem és kiadta a zsírját, azután beledobtam az apróra vágott hagymát és fokhagymát. Amint a hagyma üveges lett beleöntöttem a babot(az elsőt lé nélkül, a chiliset levével együtt). Pár perc főzés után kész. Friss kenyérrel és hideg sörrel a legjobb.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése