2013. december 22., vasárnap

Vörösmarty téri karácsonyi vásár

Aki még nem volt a Vörösmarty téren decemberben, annak feltétlen el kell mennie egyszer. Nekem persze könnyű, Budapesten születtem, eddig szinte az összes karácsonyi vásáron voltam. Nem olcsó hely, de olyan szép dolgokat lehet ott beszerezni, és olyan jó a hangulat, hogy mindenképpen meg kell egyszer nézni ezt a vásárt. Persze akik nem szeretik a tömeget, azok hátrányban vannak, de tényleg megéri egyszer kiruccanni ide. A rengeteg árus, a finom ételek illata, a portékák... Nagyon hangulatos hely, és Európa szerte méltán népszerű. Néhány képet készítettem, ezeket szeretném megosztani veletek. 








A téren élőzenekar biztosítja a jó hangulatot, illetve a kürtöskalácsok és a forralt bor illata lengi be az egész területet. Aki kerámiát, kézműves fülbevalókat, szappanokat, mézeskalács figurákat vagy a fent látható papírbábszínházat szeretne szeretteinek ajándékozni, az itt nézelődjön. A gyerekek sok fa játék közül válogathatnak, illetve rengeteg nemez papucs, sál sapka és kötött vagy gyapjú pulóver várja az ide látogatókat. Akik szeretnének informálódni a program felől, azok ezen az oldalon mindent megtudhatnak. 
Én mindenkinek jó szívvel ajánlom ezt a vásárt, mert bár nem pénztárca kímélő, de hatalmas élmény lesz. :)

Hétfőn tervezek Bécsbe utazni az ottani karácsonyi vásárra, kíváncsi leszek miben lesz más... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése