2013. június 15., szombat

Bazsalikomos epres turmix

Vettem fél kiló epret egy nénitől, mert végülis miért ne? Hazaértem, és teljesen elfeledkeztem róla. Pár óra múlva kimentem a konyhába, és láttam, hogy kint hagytam a melegben, és egészen megfonnyadt. Gyorsan beraktam a hűtőbe, és elkezdtem töprengeni, hogy mi legyen az immáron szottyos eperből. Nem akartam bekapcsolni a sütőt, de hűtött édességet sem szerettem volna, inkább valami olyat, ami finom, és rendkívül gyorsan kész van. Igazából 5 perc volt. 3 perc elkészíteni, 2 meginni. :)

Hozzávalók (1 adaghoz)


- kb 20 dkg eper

- 2 dl tej

- 4 nagyobb friss bazsalikomlevél

- ízlés szerint porcukor (én 1 kiskanálnyit tettem bele)

- díszítésnek: bazsalikomlevél, eper, ízlés szerint tejszínhab


Elkészítés

  1. Megmossuk és kicsumázzuk az epret. Turmixgépbe tesszük. Ráöntünk annyi tejet amennyi ellepi (nekem 2 dl volt) beleszórjuk az apróra tépkedett bazsalikomot, a porcukrot és leturmixoljuk. 
  2. Kihűtve ízlés szerint díszítve tálaljuk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése