2013. április 15., hétfő

Amerikai brownie

Végignézegettem a blogot és azt vettem észre, hogy szinte minden második recept csokis süti, vagy csokitorta. Hát igen. Csokirajongó vagyok. Ez a recept az egyik kedvenc brownie receptem. A fehércsoki olyan váratlanul roppan az "avatatlanok" szájában, hogy elsőre be sem tudják azonosítani, mit is esznek tulajdonképpen. Ropogós, kicsit karamelles íze van. Megvallom őszintén mikor először kóstoltam, én is mandulára tippeltem. Egyszóval ez a süti csupa meglepetés. 




Hozzávalók


- fél cup vaj

- 10 dkg étcsokoládé

- 2 nagy tojás

- 1 cup kristálycukor

- fél cup liszt

- 1 kiskanál vaníliás cukor

- fél cup durvára vágott dió

- 13 dkg fehércsokoládé

- 1 csipet só


Elkészítés

  1. A vajat kis lángon felolvasztjuk, hozzádobjuk az étcsokit és folyamatosan kevergetve felolvasztjuk. Aki óvatosabb vízgőz felett csinálja. 
  2. A sütőt melegítsük elő 180°-ra.
  3. A tojást keverjük habosra, majd adjuk hozzá a cukrokat, a sót és keverjük így is pár percig. Adjuk hozzá a csokis masszát. Keverjük bele a lisztet.
  4. A diót vágjuk durvára és kockázzuk fel a fehércsokit is. Adjuk ezt is az eddigiekhez. 
  5. Öntsük az egészet egy kivajazott formába. Egy ragacsos massza lesz, szóval kicsit nehéz lesz szétkenni. 
  6. Előmelegített sütőben 25-30 percig sütjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése