2013. március 3., vasárnap

Márványsajtos sertésszelet körtével

Már régóta szemezgettem ezzel a recepttel, amit az egyik Nők Lapja Konyhában láttam, de csak most volt alkalmam arra, hogy kipróbáljam. Nem bántam meg, igazán különleges étel lett az eredmény. A márványsajt és a körte nagyon passzol egymással. Én mindenkinek jó szívvel ajánlom ezt a finomságot.





Hozzávalók


- 40 dkg szeletelt csont nélküli sertéskaraj (nekem 7 kisebb szelet volt)

- só, bors, olaj

- márványsajt

- 1 db körte

Elkészítés

  1.  A körtét megmossuk, és hosszában kb, fél centis szeleteket vágunk. A márványsajtból szeleteket vágunk majd azokat is félbe vágjuk. (ha kicsik akkor nem szükséges) A sütőt előmelegítjük 180°-ra.
  2. A húsokat megsózzuk és borsozzuk, majd annyi olajon, hogy vékonyan (!) ellepje a serpenyő alját mind a kettő oldalát megpirítjuk. (Körülbelül 2-3 perc oldalanként)
  3. Egy magas falú tepsibe Alufóliát teszünk és elrendezzük rajta a husikat. Ráteszünk minden húsra egy körteszeletet, és az egészet alufóliával lefedjük. 
  4. 10 perc elteltével vegyük ki a sütőből és tegyük a körtékre a sajtokat. Újra takarjuk be alufóliával és tegyük vissza 10-15 percre a sütőbe megint.
  5. Rizzsel tálaljuk.

Tapasztalat

 Őszintén mondom, nagyon ízlett ez az étel.  Ha valaki nem eszik sertést érdemes kipróbálni csirkével. 
A sajt nekem nagyon elfolyt, ezért a folyékony sajtot a rizsre csurgattam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése